Provozovatel webu: QuickLEADS s.r.o., Korunní 2569/108, 101 00 Praha 10 - Vinohrady, IČ: 09517570
Provozovatel webu není zprostředkovatelem ani poskytovatelem žádného z produktů

Na webových stránkách www.kvalitnipujcka.cz můžete skrze vložené formuláře třetích stran porovnat nabídku úvěrů, pojištění a dalších produktů. Provozovatel webu není držitelem platného oprávnění pro poskytování, nebo zprostředkování spotřebitelských úvěrů ani pojištění. Provozovatel webu pouze poskytuje reklamní prostor jednotlivým licencovaným poskytovatelům nebo zprostředkovatelům a všechny vložené prvky jsou označeny jako „Reklama“. Veškeré informace, které do formuláře vložíte jsou zašifrované odeslány přímo vybranému poskytovateli nebo zprostředkovateli daného produktu, provozovatel webu k nim nemá žádný přístup.

Poskytovatelé a zprostředkovatelé

AOF s.r.o., IČ: 24201146
Sokolovská 215, 190 00 Praha 9
Informace o subjektu a zastupovaných společnostech
Bezvafinance s.r.o. IČ: 24186104
Mezibranská 1579/4, 110 00 Praha
Informace o subjektu a zastupovaných společnostech
Elephant Orchestra, s.r.o. IČ: 03272974
Rohanské nábřeží 678/29, 186 00 Praha
Informace o subjektu a zastupovaných společnostech
Financial Solutions and Services s.r.o., IČ: 24773506
Sokolovská 352/215, 190 00 Praha 9
Informace o subjektu a zastupovaných společnostech

Jak si ověřit platnost licence na webu ČNB

Všichni poskytovatelé i zprostředkovatelé úvěrů i pojištění musí mít platnou licenci vydanou Českou národní bankou.
Platnost jejich oprávnění si můžete snadno ověřit na webových stránkách www.cnb.cz.

Přejděte na web www.cnb.cz

V zápatí stránky naleznete odkaz Seznamy regulovaných a registrovaných subjektů.

Přejděte na přímé vyhledávání

Nejrychlejší cestou, jako si vybranou společnost ověřit, je přejít na Přímé vyhledávání.

Zadejte kontrolní kód

Opište náhodně vygenerovaný číslený kód a potvrďte.

Zadejte vyhledávací dotaz

Do zobrazeného formuláře můžete zadat IČ, název či jiný parametr pro vyhledání daného subjektu, stačí zadat alespoň jeden z nich.

Nalezli jste platný záznam?

Pokud jste požadovanou společnost nalezli znamená to, že má platnou licenci definovanou v odkazu „Povolené činnosti“.

Přehled zastupovaných společností

Pokud se jedná o vázanou osobu, nebo zprostředkovatele v odkazu „Související vazby“ si můžete zkontrolovat jaké společnosti dále zastupuje.

Časté otázky a odpovědi

Důležité informace, na které se často ptáte

Poskytuje provozovatel tohoto webu nějaké půjčky nebo pojištění?
Ne. Provozovatel tohoto webu pouze nabízí reklamní prostor jednotlivým poskytovatelům, nebo licencovaným zprostředkovatelům k propagaci jejich produktu. Provozovatel nemá oprávnění sjednávat a uzavírat žádné druhy smluv, vybírat provize či poplatky a ani tak nečiní.
Kdo získá moje osobní údaje?
Provozovatel webu nemá přístup k žádným údajům, které do srovnávače zadáte. Data vždy putují přímo zvolenému poskytovateli nebo zprostředkovateli vybraného produktu, který formulář dodává a provozuje. Konkrétní příjemci dat i způsob jejich zpracování a nakládání s nimi jsou vždy povinnou součástí každého formuláře a je možné se s nimi podrobně seznámit ještě před jeho odesláním.
Jaká data jsou získávána?
V závislosti na typu zvoleného produktu (úvěr, pojištění, …) jsou ve vloženém formuláři zpravidla vyžadovány pouze nejzákladnější informace, které jsou pro samotné vyhodnocení potřeba. V případě pojištění je třeba od návštěvníka získat vstupní informace o pojišťované věci (automobil, domácnonost a podobně), v případě úvěrů jsou to pak informace nezbytné pro stanovení bonity a vyhodnocení žádosti. Zároveň jsou vždy vyžadovány základní konktaktní údaje.
Podle čeho jsou produkty ve srovnání řazeny?
Záleží na provozovateli daného srovnávače, obvykle je ale výchozím způsobem řazení výsledků podle celkové ceny (zejména u pojištění) a podle abecedy, nebo výše RPSN (zejména u úvěrů). Uživatel však zpravidla má také možnost seřadit i výsledky podle dalších parametrů požadavků (vzestupně, sestupně apod.).
Je srovnání závazné a musím něco platit?
Srovnání je vždy zdarma a až do finálního potvrzení (úvěry), či zaplacení (pojištění) je nezávazné.
Co dělat, když jsem nespokojený a chci si stěžovat?
Takovou možnost samozřejmě máte. Obrátit se můžete na Českou národní banku, jakožto hlavní dozorový orgán, tak i na Finančního arbitra. Podnět můžete dát i na obchodní inspekci.

Časté otázky a odpovědi

Jak si mohu půjčit, kolik bude splácet a co musím splňovat?

Kolik peněz si mohu půjčit?
V našem katalogu půjček naleznete malé půjčky již od 500 Kč s dobou splatnosti do 30 dnů, i dlouhodobé úvěry v řádu stovek tisíc korun a dobou splatnosti až 84 měsíců. Každý úvěr se hodí na něco jiného. V naší databázi jsou uloženy jak bankovní tak nebankovní společnosti.
Co je to konsolidace půjček?
Konsolidací se rozumí sloučení více různých půjček do jedné. Klient následně splácí pouze jeden závazek. Výhodou je zpřehlednění finanční situace, snížení měsíční splátky a možnost půjčit si v případě potřeby i další peníze navíc.
Co musí splňovat žadatel o půjčku nebo konsolidaci?
Každý poskytovatel má požadavky nastavené trochu jinak. Obecně platí min. věk 18 let, doklad totožnosti, bankovní účet a mobilní telefon. Samozřejmostí pak je prokázání schopnosti úvěr řádně splatit zpět. U konsolidace půjček je obvykle nutné doložit také dokumenty k jednotlivých půjčkám.
Co je to bonita?
Bonita vyjadřuje vaši úvěruschopnost. Jinými slovy, jedná se o vyjádření toho, jak solventní (důvěryhodní) z hlediska poskytovatele úvěru jste. Do výpočtu vstupuje celá řada proměnných, váš věk, zaměstnání, příjem, náklady, úvěrová historie atd. Čím lepší bonitu máte, tím lepší úvěr můžete získat a naopak. Při nedostatečné bonitě bude vaše žádost o půjčku zamítnuta.
Jak probíhá vyřízení žádosti?
I zde platí, že u každého poskytovatele je průběh různý. Ve většině případů je však možné půjčku sjednat kompletně přes internet. Zájemce jednoduše vyplní formulář na stránkách, potvrdí žádost SMS zprávou a všechny potřebné dokumenty ofotí a nahraje do připraveného formuláře. Žádost je následně vyhodnocena a zájemce kontaktován telefonicky poskytovatelem úvěru. Peníze jsou následně vyplaceny na účet, nebo v hotovosti.
Co dělat, když mi byla žádost zamínuta?
To se samozřejmě může stát. Nejčastějším důvodem bývá nesplnění podmínek poskytovatele úvěr nebo nedostatečná bonita. V takovém případě si samozřejmě můžete o půjčku požádat jinde a zkusit tak štěstí u jiného poskytovatele. Zároveň by ale pro vás odmínutí mělo znamenat, že se zamyslíte, zda úvěr skutečně potřebujete a zda-li náhodou pro vás nebude představovat zbytečně velké riziko.
Jak rychle budu mít peníze na účtu?
Malé půjčky jsou obvykle vyplaceny ihned po schválení žádosti, záleží tedy zejména na tom, kdy k tomuto schválení dojde a zda máte účet ve stejné bance, jako poskytovatel úvěru. Pokud ano, mohou být peníze připsány na účet již do 10 minut. V opačném případně pak následující pracovní den.
Jak probíhá splacení půjčky?
Hotovostní půjčky se splácí v hotovosti obchodnímu zástupci společnosti. Online půjčky s delší dobou splatnosti se obvykle splácí formou měsíčních splátek, podle splátkového kalendáře, který klient obdrží před podpisem smlouvy. Krátkodobé půjčky se splatí jednorázovou platbou v den splatnosti.
Co je důležitější? Úrok, nebo RPSN?
Smysl mají oba tyto parametry, pro srovnání půjček je však podstatnější RPSN, které narozdíl od úroku obsahuje skutečně všechny náklady s půjčkou spojené (např. poplatek za sjednání úvěru, manipulační poplatek).
Nabízíte také půjčky bez registru SOLUS?
Legislativa ukládá prověřovat poskytovatelům půjček dostupné registry a prověřovat tak úvěruschopnost každého zájemce. Půjčky bez registru tedy existují pouze v té podobě, že některé společnosti (především nebankovní) mohou nabídnout úvěr i žadatelům, kteří záznam v registru dluzníků (nejčastěji SOLUS) mají, v případě, že prokáží dostatečnou bonitu a schopnost půjčku řádně splatit. Půjčky bez registru jsou však obecně více úročené. V našem katalogu naleznete i tento typ úvěrů.
Mohu získat půjčku i bez doložení příjmu?
Ano, můžete. U některých společností nemusíte prokazovat váš finanční příjem formou vyplatních pásek, či výpisu z účtu. Postačí jim pouze uvedené výše příjmu do formuláře. Vždy ale uvádějte tyto informace pravdivě!
Jaký je rozdíl mezi bankovní a nebankovní půjčkou?
Rozdílů je celá řada, ne všechny platí vždy a bez výjimky. Nicméně, o bankovních úvěrech lze říci, že jsou levnější a méně rizikové. Na druhou stranu jsou méně flexibilní a méně dostupné. Nebankovní půjčky jsou rychlejší a mnohem více dostupné, ale také obvykle dražší.
Co když nebudu moci splácet?
Důležité je takovou situaci co nejrychleji řešit, neaktivita se rozhodně nevyplácí. Obvykle je možné s poskytovatelem úvěru dojednat odložení splátky nebo prodloužení doby splatnosti apod. Pokud se do takové situace dostanete, kontaktujte co nejdříve zákaznický servis dané společnosti nebo banky.
Co když nejsem spokojený, kde si mohu stěžovat?
Všichni poskytovatelé spotřebitelských úvěrů spadají pod přímý dohled České národní banky. Obrátit se můžete i na Finančního arbitra. V minulých letech došlo k úpravě legislativy a klienti jsou mnohem více chráněni, než tomu bylo dříve.
Poskytuje provozovatel tohoto webu nějaké půjčky?
Ne. Provozovatel tohoto webu pouze nabízí reklamní prostor jednotlivým poskytovatelům, nebo licencovaným zprostředkovatelům k propagaci jejich produktu. Provozovatel nemá oprávnění sjednávat a uzavírat žádné druhy smluv, vybírat provize či poplatky a ani tak nečiní. Provozovatel web provozuje další informační weby i v zahraničí, například Finmero.com ve Španělsku.